Welkom op de klasblog van 6A en 6B. Via deze link kunnen jullie de foto's en de belevenissen van onze klas volgen. Veel surfplezier !
Vandaag hebben we allemaal onze grenzen verlegd.
We hebben goed geklommen in de bomen en met dat warme weer gelukkig toch nog wat kunnen afkoelen.
Wat een top dag!